رفتن به مطلب



iran rules jazbe modir
ADS mahak

پست های پیشنهاد شده

JavaScript چیست

جاوااسکریپت (JavaScript) یک از زبان‌ برنامه نویسی شیء گرا و پرطرفدار وب می‌باشد. این زبان را در ابتدا شخصی به نام Brendan Eich (برندان ایچ) در شرکت Netscape با نام Mocha طراحی نمود. این نام بعداً به LiveScript و نهایتاً به جاوااسکریپت تغییر یافت. این تغییر نام تقریباً با افزوده شدن پشتیبانی از جاوا در مرورگر وب Netscape Navigator همزمانی دارد.

اولین نسخهٔ جاوااسکریپت در نسخه 2.0B3 این مرورگر در دسامبر 1995 معرفی و عرضه شد. این نام گذاری منجر به سردرگمی‌های زیادی شده و این ابهام را ایجاد می‌کند که جاوااسکریپت با جاوا مرتبط است در حالی که این‌طور نیست. عدهٔ زیادی این کار را یک ترفند تجاری برای به دست آوردن بخشی از بازار جاوا که در آن موقع زبان جدید مطرح برای برنامه‌نویسی تحت وب بود می‌دانند.

JavaScript به صورت «جاواسکریپت» خوانده می‌شود، ولی در فارسی به صورت «جاوااسکریپت» ترجمه می‌شود و اگر به صورت «جاوا اسکریپت» ترجمه شود اشتباه است چون دو کلمه جدا از هم نیست و اگر به صورت دو کلمه جدا نوشته شود خطاهای نگارشی ایجاد می‌شود، به‌طور مثال ممکن است کلمه جاوا در انتهای خط و کلمه اسکریپت در ابتدای خط بعدی نوشته شود.

علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوااسکریپت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس (++C) و جاوا شباهت دارد که این امر برای یادگیری آسان در نظر گرفته شده‌ است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

telegram channel   jazbe modir

ساخت یک برنامه ساده JavaScript

اجازه بدهید یک برنامه بسیار ساده به زبان جاوااسکریپت بنویسیم. این برنامه یک پیغام را نمایش می‌دهد. در این درس می‌خواهم ساختار و دستور زبان یک برنامه ساده جاوااسکریپت را توضیح دهم. برای اجرای کدهای جاوااسکریپت، هیچ ابزار خاصی نیاز نیست. در واقع بر خلاف زبان‌های دیگر که نیاز به یک کامپایلر برای اجرای کدها دارند، جاوااسکریپت روی مرورگرهای اینترنت اجرا می‌شود. برای نوشتن کدهای این زبان می توانید از یک ویرایشگر متن ساده، مانند NotePad پیش‌فرض ویندوز استفاده کنید؛ اما برای راحتی کار توصیه می‌کنیم از IDE (محیط‌ها و نرم‌افزارهای کدنویسی و توسعه) مناسب استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما، Visual Studio Code مایکروسافت یا نرم افزار ++NotePad است. ما فرض را بر راحت ترین حالت ممکن می گذاریم. به منوی Start رفته و برنامه NotePad ویندوز را باز کرده و کدهای زیر را در داخل آن بنویسید:

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

1.jpg.6b3f9ed221cae8b8d5ab13d294550719.jpg

حال برنامه بالا را با نام index.html در درایو D به صورت زیر ذخیره کنید:
2.jpg.01c123c4e23b57452346e125e2bd808a.jpg

3.jpg.edc216f29f00b044ce8e6b4fde6bf0d6.jpg

 

سپس به درایو D رفته و بر روی فایل index.html دو بار کلیک کنید تا به وسیله مرورگرتان اجرا شود:
 

4.jpg.4738cb1c0e9e39c7920b0d5856f4ff99.jpg

اگر از یکی از مرورگرهای Opera ،FireFox و یا Chrome استفاده می کنید، کافیست بعد از باز شدن مرورگر، بر روی دکمه های ترکیبی Ctrl+Shift+C بزنید تا پنجره ای به صورت زیر باز شود:
 

5.jpg.d92ee84cc7a0b07097221e47d2b24587.jpg

در این پنجره به سربرگ Console رفته تا نتیجه اجرای برنامه را ببینید :

6.jpg.c096a12e12b069fd2c2eba7d21481112.jpg

 

مثال بالا ساده‌ترین برنامه‌ای است که شما می‌توانید در Javascript بنویسید. هدف در مثال بالا نمایش یک پیغام در صفحه نمایش است.

توصیه می کنیم که برای اجرای کدهای Javascript از آخرین نسخه مرورگر Chrome استفاده کنید، چون از تمام قابلیت ها و امکانات نسخه نهایی جاوااسکریپت پشتیبانی می کند.

هر زبان برنامه نویسی دارای قواعدی برای کدنویسی است. Javascript دارای توابع از پیش تعریف شده‌ای است که هر کدام برای مقاصد خاصی به کار می‌روند. هر چند که در آینده در مورد توابع بیشتر توضیح می‌دهیم، ولی در همین حد به توضیح تابع بسنده می‌کنیم که توابع مجموعه‌ای از کدها هستند که دارای یک نام بوده و در جلوی نام آنها علامت () قرار می‌گیرد. یکی از این توابع، تابع ()log است. از تابع ()log برای چاپ یک رشته استفاده می‌شود. یک رشته گروهی از کاراکترها است، که به وسیله دابل کوتیشن (“) محصور شده است. مانند:“!Welcome to javascript Tutorials”. یک کاراکتر می‌تواند یک حرف، عدد، علامت یا … باشد. در کل مثال بالا نحوه استفاده از تابع ()log است. توضیحات بیشتر در درس‌های آینده آمده است. Javascript فضاهای خالی را نادیده می‌گیرد. مثلاً از کد زیر اشکال نمی‌گیرد:

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

 

همیشه به یاد داشته باشید که Javascript به بزرگی و کوچکی حروف حساس است. یعنی به طور مثال MAN و man در Javascript با هم فرق دارند. رشته‌ها و توضیحات از این قاعده مستثنی هستند که در درس‌های آینده توضیح خواهیم داد. مثلاً کدهای زیر با خطا مواجه می‌شوند و اجرا نمی‌شوند:

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 23 ساعت قبل، Doctor Robot گفته است :

ساخت یک برنامه ساده JavaScript

اجازه بدهید یک برنامه بسیار ساده به زبان جاوااسکریپت بنویسیم. این برنامه یک پیغام را نمایش می‌دهد. در این درس می‌خواهم ساختار و دستور زبان یک برنامه ساده جاوااسکریپت را توضیح دهم. برای اجرای کدهای جاوااسکریپت، هیچ ابزار خاصی نیاز نیست. در واقع بر خلاف زبان‌های دیگر که نیاز به یک کامپایلر برای اجرای کدها دارند، جاوااسکریپت روی مرورگرهای اینترنت اجرا می‌شود. برای نوشتن کدهای این زبان می توانید از یک ویرایشگر متن ساده، مانند NotePad پیش‌فرض ویندوز استفاده کنید؛ اما برای راحتی کار توصیه می‌کنیم از IDE (محیط‌ها و نرم‌افزارهای کدنویسی و توسعه) مناسب استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما، Visual Studio Code مایکروسافت یا نرم افزار ++NotePad است. ما فرض را بر راحت ترین حالت ممکن می گذاریم. به منوی Start رفته و برنامه NotePad ویندوز را باز کرده و کدهای زیر را در داخل آن بنویسید:

<script> console.log("Welcome to JavaScript Tutorials!"); </script>

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

حال برنامه بالا را با نام index.html در درایو D به صورت زیر ذخیره کنید:

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

 

سپس به درایو D رفته و بر روی فایل index.html دو بار کلیک کنید تا به وسیله مرورگرتان اجرا شود:
 

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

اگر از یکی از مرورگرهای Opera ،FireFox و یا Chrome استفاده می کنید، کافیست بعد از باز شدن مرورگر، بر روی دکمه های ترکیبی Ctrl+Shift+C بزنید تا پنجره ای به صورت زیر باز شود:
 

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

در این پنجره به سربرگ Console رفته تا نتیجه اجرای برنامه را ببینید :

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

 

مثال بالا ساده‌ترین برنامه‌ای است که شما می‌توانید در Javascript بنویسید. هدف در مثال بالا نمایش یک پیغام در صفحه نمایش است.

توصیه می کنیم که برای اجرای کدهای Javascript از آخرین نسخه مرورگر Chrome استفاده کنید، چون از تمام قابلیت ها و امکانات نسخه نهایی جاوااسکریپت پشتیبانی می کند.

هر زبان برنامه نویسی دارای قواعدی برای کدنویسی است. Javascript دارای توابع از پیش تعریف شده‌ای است که هر کدام برای مقاصد خاصی به کار می‌روند. هر چند که در آینده در مورد توابع بیشتر توضیح می‌دهیم، ولی در همین حد به توضیح تابع بسنده می‌کنیم که توابع مجموعه‌ای از کدها هستند که دارای یک نام بوده و در جلوی نام آنها علامت () قرار می‌گیرد. یکی از این توابع، تابع ()log است. از تابع ()log برای چاپ یک رشته استفاده می‌شود. یک رشته گروهی از کاراکترها است، که به وسیله دابل کوتیشن (“) محصور شده است. مانند:“!Welcome to javascript Tutorials”. یک کاراکتر می‌تواند یک حرف، عدد، علامت یا … باشد. در کل مثال بالا نحوه استفاده از تابع ()log است. توضیحات بیشتر در درس‌های آینده آمده است. Javascript فضاهای خالی را نادیده می‌گیرد. مثلاً از کد زیر اشکال نمی‌گیرد:

console.log( "Welcome to JavaScript Tutorials!");

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

 

همیشه به یاد داشته باشید که Javascript به بزرگی و کوچکی حروف حساس است. یعنی به طور مثال MAN و man در Javascript با هم فرق دارند. رشته‌ها و توضیحات از این قاعده مستثنی هستند که در درس‌های آینده توضیح خواهیم داد. مثلاً کدهای زیر با خطا مواجه می‌شوند و اجرا نمی‌شوند:

Console.log("Welcome to JavaScript Tutorials!"); console.LoG("Welcome to JavaScript Tutorials!"); CONSOLE.log("Welcome to JavaScript Tutorials!");

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

 

تغییر در بزرگی و کوچکی حروف از اجرای کدها جلوگیری می‌کند. اما کد زیر کاملاً بدون خطا است:

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

حال که با خصوصیات و ساختار اولیه Javascript آشنا شدید در درسهای آینده مطالب بیشتری از این زبان برنامه نویسی قدرتمند خواهید آموخت.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

توضیحات

وقتی که کدی تایپ می‌کنید شاید بخواهید که متنی جهت یادآوری وظیفه آن کد به آن اضافه کنید. در JavaScript (و بیشتر زبانهای برنامه نویسی) می‌توان این کار را با استفاده از توضیحات انجام داد. توضیحات متونی هستند که توسط مفسر نادیده گرفته می‌شوند و به عنوان بخشی از کد محسوب نمی‌شوند.
هدف اصلی از ایجاد توضیحات، بالا بردن خوانایی و تشخیص نقش کدهای نوشته شده توسط شما، برای دیگران است. فرض کنید که می‌خواهید در مورد یک کد خاص، توضیح بدهید، می‌توانید توضیحات را در بالای کد یا کنار آن بنویسید. از توضیحات برای مستند سازی برنامه هم استفاده می‌شود. در برنامه زیر نقش توضیحات نشان داده شده است :

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

خروجی کد :

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

در کد بالا، خط 2 یک توضیح درباره خط 3 است که به کاربر اعلام می‌کند که وظیفه خط 3 چیست؟ با اجرای کد بالا فقط جمله Hello World چاپ شده و خط 2 در خروجی نمایش داده نمی‌شود چون مفسر توضیحات را نادیده می‌گیرد. توضیحات بر دو نوعند :

 

توضیحات تک خطی

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

 

توضیحات چند خطی

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

توضیحات تک خطی همانگونه که از نامش پیداست، برای توضیحاتی در حد یک خط به کار می‌روند. این توضیحات با علامت // شروع می‌شوند و هر نوشته‌ای که در سمت راست آنها قرار بگیرد جز توضیحات به حساب می‌آید. این نوع توضیحات معمولاً در بالا یا کنار کد قرار می‌گیرند. اگر توضیح درباره یک کد به بیش از یک خط نیاز باشد از توضیحات چند خطی استفاده می‌شود. توضیحات چند خطی با */ شروع و با /* پایان می‌یابند. هر نوشته‌ای که بین این دو علامت قرار بگیرد جز توضیحات محسوب می‌شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کاراکترهای کنترلی

کاراکترهای کنترلی، کاراکترهای ترکیبی هستند که با یک بک اسلش (\) شروع می‌شوند و به دنبال آنها یک حرف یا عدد می‌آید و یک رشته را با فرمت خاص نمایش می‌دهند. برای مثال برای ایجاد یک خط جدید و قرار دادن رشته در آن می‌توان از کاراکتر کنترلی \n استفاده کرد :

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

خروجی :

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

مشاهده کردید که مفسر بعد از مواجهه با کاراکتر کنترلی \n نشانگر ماوس را به خط بعد برده و بقیه رشته را در خط بعد نمایش می‌دهد. جدول زیر لیست کاراکترهای کنترلی و کارکرد آنها را نشان می‌دهد :

Untitled.jpg.b1f17aebf8ed38395233577025d6740e.jpg

ما برای استفاده از کاراکترهای کنترلی، از بک اسلش (\) استفاده می‌کنیم. از آنجاییکه \ معنای خاصی به رشته‌ها می‌دهد برای چاپ بک اسلش (\) باید از (\\) استفاده کنیم :

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

خروجی کد:

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

یکی از موارد استفاده از \\، نشان دادن مسیر یک فایل در ویندوز است :

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

خروجی کد:

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

از آنجاییکه از دابل کوتیشن (“) برای نشان دادن رشته‌ها استفاده می‌کنیم برای چاپ آن از \” استفاده می‌کنیم :

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

خروجی کد:

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

همچنین برای چاپ کوتیشن (‘) از \’ استفاده می‌کنیم :

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

خروجی کد:

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

برای ایجاد فاصله بین حروف یا کلمات از \t استفاده می‌شود :

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

خروجی کد:

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

برای چاپ کاراکترهای یونیکد می‌توان از \u استفاده کرد. برای استفاده از \u، مقدار در مبنای 16 کاراکتر را درست بعد از علامت \u قرار می‌دهیم. برای مثال اگر بخواهیم علامت کپی رایت (©) را چاپ کنیم، باید بعد از علامت \u مقدار 00A9 را قرار دهیم مانند :

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

خروجی کد:

برای مشاهده این بخش لطفا وارد حساب کابری خود شوید یا اگر عضو نیستید از این قسمت عضو سایت شوید

اگر مفسر به یک کاراکتر کنترلی غیر مجاز برخورد کند، برنامه پیغام خطا می‌دهد. بیشترین خطا زمانی اتفاق می افتد که برنامه نویس برای چاپ اسلش (\) از \\ استفاده می‌کند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

متغیر

متغیر مکانی از حافظه است که شما می‌توانید مقادیری را در آن ذخیره کنید. می‌توان آن را به عنوان یک ظرف تصور کرد که داده‌های خود را در آن قرار داده‌اید. محتویات این ظرف می‌تواند پاک شود یا تغییر کند. هر متغیر دارای یک نام نیز هست. که از طریق آن می‌توان متغیر را از دیگر متغیرها تشخیص داد و به مقدار آن دسترسی پیدا کرد. همچنین دارای یک مقدار می‌باشد که می‌تواند توسط کاربر انتخاب شده باشد یا نتیجه یک محاسبه باشد. مقدار متغیر می‌تواند تهی نیز باشد. متغیر دارای نوع نیز هست بدین معنی که نوع آن با نوع داده‌ای که در آن ذخیره می‌شود یکی است.

متغیر دارای عمر نیز هست که از روی آن می‌توان تشخیص داد که متغیر باید چقدر در طول برنامه مورد استفاده قرار گیرد. و در نهایت متغیر دارای محدوده استفاده نیز هست که به شما می‌گوید که متغیر در چه جای برنامه برای شما قابل دسترسی است. ما از متغیرها به عنوان یک انبار موقتی برای ذخیره داده استفاده می‌کنیم. هنگامی که یک برنامه ایجاد می‌کنیم احتیاج به یک مکان برای ذخیره داده، مقادیر یا داده‌هایی که توسط کاربر وارد می‌شوند، داریم. این مکان، همان متغیر است.

برای این از کلمه متغیر استفاده می‌شود چون ما می‌توانیم بسته به نوع شرایط هر جا که لازم باشد، مقدار آن را تغییر دهیم. متغیرها موقتی هستند و فقط موقعی مورد استفاده قرار می‌گیرند که برنامه در حال اجراست و وقتی شما برنامه را می‌بندید محتویات متغیرها نیز پاک می‌شود. قبلاً ذکر شد که به وسیله نام متغیر می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. برای نامگذاری متغیرها باید قوانین زیر را رعایت کرد :

  1. نام متغیر باید با یکی از حروف الفبا (a-z or A-Z) یا علامت _ شروع شود.
  2. نمی‌تواند شامل کاراکترهای غیرمجاز مانند #, ?, ^, $, . باشد.
  3. نمی‌توان از کلمات رزرو شده در جاوااسکریپت برای نام متغیر استفاده کرد.
  4. نام متغیر نباید دارای فضای خالی (spaces) باشد.
  5. اسامی متغیرها نسبت به بزرگی و کوچکی حروف حساس هستند. در جاوااسکریپت دو حرف مانند a و A دو کاراکتر مختلف به حساب می‌آیند.

دو متغیر با نامهای myNumber و MyNumber دو متغیر مختلف محسوب می‌شوند چون یکی از آنها با حرف کوچک m و دیگری با حرف بزرگ M شروع می‌شود. متغیر دارای نوع هست که نوع داده‌ای را که در خود ذخیره می‌کند را نشان می‌دهد. در درس بعد در مورد انواع داده ها در جاوااسکریپت توضیح می دهیم. لیست کلمات کلیدی جاوااسکریپت، که نباید از آنها در نامگذاری متغیرها استفاده کرد در زیر آمده است:

11111.jpg.5240d5fe34fb2d602c5e34ad6a9e52aa.jpg

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  حداکثر استفاده از ۷۵ شکلک مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری

  • مطالب مشابه

    • توسط  kamangir
      html یک زبان نشانه گذاری هست نه یک زبان برنامه نویسی.
      زبان های نشانه گذاری برای کمک به زبان های برنامه نویسی هستند و کارشون اسکلت بندی صفحات وب هست.
      به عنوان مثال:
      html :
      صفحات وب رو مانند اسکلت یک ساختمان درست میکنه و قالبندی مطالب رو مدیریت میکند.
      css:
      به اسکلت خام صفحات وب شکل و شمایل میدهد،هشتاد درصد زیبایی صفحات وب با استفاده از css انجام میشود.
      js:
      صفحات وب رو،روح و احساس میدهد؛اگر وب سایتی میتواند با کاربر ارتباط برقرار کند بدون این که سرور دخیل باشه اون جاوا اسکریپ هست.
      در این جا فقط روند کار رو گفتم اول html رو یاد میدم بعد css و بعدش js رو یاد میدم.
      در جلسه ی بعد وارد نوشتن کد میشیم؛من طراحی وب رو میخوام بهتون آموزش بدم نه کد زدن رو،پس آموزش من پایه و عملی هست.
       
      بعد اخر دوره شما یک صفحه وبلاگ برای خودتون درست کنید و درآمد ماهانه 50 تومان فقط از طراحی قالب html نصیب شما خواهد شد.
    • توسط  شیخ شاهین
      این روز ها اکثر ایرانی ها در اینستاگرام با این ارور زیاد برخورد کرده اند.
       
      دلایلی که باعث میشود تا شما بلاک شوید:
       
      ۱.استفاده از برنامه های افزایش لایک،فالور و انفالویاب ها:
      هرگونه استفاده از این برنامه ها که باعث افزایش لایک ویو فالور شود باعث میشود تا اینستاگرام شمارا مدتی بلاک کند.
      ۲. با vpn یا فیلترشکن وارد اینستاگرام:
      وقتی با فیلترشکن به اینستاگرام وارد میشود هر دفعه که این کار را میکنید ای پی شما هم تغییر میکند و اینستاگرام فکر میکند پیج شما هک شده و محدودیت های خاصی را بر روی پیج شما اعمال میکند.
      پس هر بار که میخواهید وارد اینستاگرام شوید فیلتر شکن خود را خاموش کنید.
      ۳.لایک یا فالو یا انفالو کردن به تعداد زیاد در بازه زمانی کوتاه:
       همانطور که گفته شد وقتی لایک فالو یا انفالو را به تعداد زیاد در بازه زمانی کمی انجام دهید اینستاگرام فکر میکند از برنامه ثالثه یا ربات استفاده میکند و شمارا بلاک میکند.
      ۴.گزاشتن یک کامنت ثابت در پست های زیاد: 
      وقتی شما یک کامنت ثابت مانند یک تبلیغ را در پست های زیادی منتشر کنید بازم هم اینستاگرام شمارا محدود خواهد کرد.
      ۵. منشن کردن تعدادی مخاطب در زیر پست های مختلف
      ۶. قرار دادن لینک های مشکوک در بیو
      ۷.فعالیت کم و نگزاشتن پست یا استوری
       
      روش های رفع بلاک:
      ۱.با مرورگر پیج خود را ریکاوری کنید.(یعنی در بخش لاگین فراموش کردن رمز را بزنید و رمز خود را عوض کنید )و در همان مرورگر لاگین کنید و حدود نیم ساعت در اکسپلور اینستاگرام بگردید.
      ۲.در پیجتون تغییر ایجاد کنید:(این روش صد در صد ممکن است)
      ایدی پیج خود را عوض کنید.
      بیوی پیج خود را عوض کنید.
       ایمیل و شماره پیج خود را عوض کنید.
      ۳. ارسال تیکت و گزارش به پشتیبانی اینستاگرام
      ** نکته پایانی:
      دوستان کامنت اینگلیسی هیچ ربطی به اینکه شما بلاک شدید نداره و به هیچ وجه شما به خاطر کامنت اینگلیسی رفع بلاک نمیشوید.
    • توسط  Doctor Robot
      با سلام دکتر ارور هستم دوره اموزشی جاوا اسکریپت در لحظاتی دیگر ...!
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • جدید...